20101006

Polkagrisar, kanelbullar, foton, packning och nya kläder

Nedräkningen har verkligen börjat nu, 6 dagar kvar, och egentlign lite mindre, flyget lämnar Arlanda klockan 07.10 (enligt tidtabell)
Packningen har jag börjat med nu, lagt fram lite T-shirts, strumpbyxor och så, håller just nu på att försöka bestämma mig för vilka foton jag ska ta med, för jag måste ju ha foton att titta på när jag är där. Än så länge är det enda fotot som ligger i packningshögen, det vackra fotot på mig, syster och Kusin från i vintras, sedan är det en del på lager, som antingen ska ramas in, eller skrivas ut igen i  mindre format.
Igår var jag i Täby C och fikade med Emma Pemma, och jag köpte även en långärmad tröja, en tjocktröja, och två par leggings, det var ju en liten lycka. På kvällen var jag i V-tuna och hämtade mitt paket med Polkagrisar, beställda direkt från Gränna (present till familjen), sen vart det tredje gången gillt för mobilen (inne för lagning för tredje gången...) hoppas jag får tillbaka den innan jag åker, men det är inte så troligt, så då blir det låna söta systers mobil. Köpte även sockor på Stadium Outlet, fanns bara från storlek 37 och uppåt, men det funkar ganska bra endå.
Men nu bär det iväg mot Muppsala och bio med Frida, I rymden finns inga känslor ska vi se, men först äta middag :D
Idag har jag ägnat förmiddagen åt att baka Laktosfria Kanelbullar till 25-manna på lördag, så alla om är där, köp de laktosfria!!! Dom har jag gjort! :D

3 kommentarer:

  1. Gud vad vältimeat 25-manna låg. Då hinner jag ju säga hej då till dig.

    SvaraRadera
  2. Jupp, skulle ha åkt i tisdags från början, men blev hemma en vecka till :D

    SvaraRadera
  3. Å va härligt att ja får följa med till England :-)

    SvaraRadera