20100907

London Calling - The Clash

Nästan London i alla fall, samma land. 

Nu är allting helt klart! Byn verkar för övrigt riktigt mysig, i alla fall vad jag har sett på GoogleEarth (bra grej det där, streetview på väldigt många ställen), så nu börjar listorna formas (dock än så länge enbart i huvudet), så, här är listan över listorna:

Lista över folk som ska träffas innan jag åker
Lista över kul saker som ska göras innan jag åker

Lista över tråkiga saker som ska göras innan jag åker (typ tydligen tvätta fönster och plocka ruttna äpplen här hemma)
Lista över saker som ska köpas innan jag åker
Lista över saker som ska packas

1 kommentar:

  1. Roligt att du fixat en blogg som man kan stalka när du är där borta haha ;) Det kommmer bli toppenbra, speciellt när du gjort listor. Inget kan gå fel då PUSS /IDA

    SvaraRadera