20101014

Bilder

 Utsikten från mitt fönster


 Reggie

 Ruby


 Idag var jag i Cirencester, en större stad ca 20 min bort, detta är stadens kyrka.

Jag har hittat Hogwarts! (okej, det är inte det egentligen, men ser lite så ut), det är egentligen de två äldsta barnens skola.

Lite bilder från England, snart kommer det väll fler på hur huset faktiskt ser ut inuti också, och typ mitt rum. 
Just nu i denna sekund jobbar jag egentligen, I'm Babysitting, men eftersom barnen sover behöver jag inte direkt gör något. Så sen Vanessa åkte iväg har jag:
svarat i telefonen när det ringde, 
pratat med mina föräldrar på Skype, 
tittat på How I met your Mother och Cougar Town 
och lagat middag.
Så nu funderar jag på att gå och lägga mig, är faktiskt en del trött, och på väg att bli förkyld, halsen har börjat göra ont, så sova är väll den bästa medicinen just nu.
Vanessa kommer hem om ca en halvtimme, och hon sa åt mig att gå och lägga mig om jag ville det.
Så Puss och God natt

1 kommentar:

  1. Va myspysig det verkar vara!!! Skönt!! Söta hundar också.. Mer bilder på insidan tack! Pözz o kjam!

    SvaraRadera