20101011

11 timmar

Om 9 timmar går flyget, 9 timmar, det är inte mycket det.
Ikväll ska jag få mysmiddag av mamma och pappa, syster är ju inte hemma, hade varit lite dumt för henne om hon vart det egentligen, men så är det, går inte att göra något åt.
Nu är nästan allting packat och klart in i minsta detalj, det enda som inte är nedpackat är datorn (duuh), datorladdaren och mobilen + laddaren och kameran såklart, men det är allting saker som ska vara i handbagaget så det är lugnt, det är sånt som packas ner imorn ungefär 5 min innan vi åker, var äen tvungen att vänta på allergitabletter och alvedon som mamma kom hem med.
Anldeningen till att jag måste bunkra upp med alvedon: Allergi mot alla värktabletter utom typ alvedon, alltså, jobbigt om jag köper några värktabletter i England, och är allergisk mot dem, alltså bunkra upp med Alvedon som en annan tablettmissbrukare.
Kommer fram till Heathrow klockan 9.00, lokal tid (alltså 10.00 svensk tid), men Vanessa (mamman i familjen) kommer inte dit förrän vid ca halv 11, så lite dötid på Heathrow är vad som väntar mig imorn förmiddag.
Men nu borde jag verkligen sova, ska upp om typ 7 timmar..

Puss och God natt, nästa uppdatering borde bli när jag är framme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar