20101027

Ledighet, sönderbitna naglar, turisttrippar, och IKEA?



Lite ledig ett tag nu. Jag har bitit ner naglarna totalt, okänd anledning tyvärr, ont gör det i alla fall. Har börjat kolla på olika turisttrippar runt om i England. Den bästa är ju den 1 veckas långa Harry Potter trippen som börjar i Skottland och slutar i London, man får se alla viktiga ställen, åka med "Hogwarts-expressen", och massa annat skit. Inte värd 2,999 dollar i alla fall. Sen finns det ju andra mindre trippar, eller guidade turer, som Harry Potter tour i Oxford, eller Shakespeare & Dickens tour i London. Massa fler grejer finns det.

 






English Phonebooth! Yay!









"Hello!"





Bibury, Riktigt fin by, där denna lilla "Vatten-park"-liknande park fanns. 3.75 pund för att komma in, men maten var i alla fall helt okej.







Ehm... Jaha?




Ett av Hotellen i Bibury, lagom Fancy sådär.








Samma Hotell






Engelska landskap






 En vanlig morgon,
fönstret ser ut såhär, 
ingen ventilation över huvud taget i huset?





Efter att torkat fönstret får man en chock. KOOOOOOR!!!






Lovely






Något jag ogillar med England
Det går inte att dricka mjölken!!!









Anyways, imorn bär det i alla fall av mot IKEA, ska fixa Ramar, Lingonsylt, pepparkaksdeg och glögg till mig och sedan en flaska glögg till Karin.
Ska mest dit för att jag har lite hemlängtan, och eftersom att alla jag saknar inte kan komma hit, så får jag klara mig med IKEA och ramar till bilderna på folket. Sen har dom ju billig lunch också.

Meeen, nu ska jag gå och lägga mig
Puss och God Natt

1 kommentar:

  1. Vi tror nog att du ska gå och lägga dig lite tidigare. Det är inte kul det här med naglarna men köp nagellack så kanske det blir bra, det är tur att vi kan msm:a
    Kram
    Farfar o farmor

    SvaraRadera