20101019

Haha totalfail och lite till ungefär

Nej men 3 varv i 3 olika rondeller som ligger på rad är ju alltid lika kul, sen stressa 80 km/h på små skitvägar för att man är sen, och jag lever!
Nu ska jag börja köra försiktigt, jag lovar!

Anyways, babysitting again, barnen har lov just nu = jag får sova längre på mornarna, NAJS
I alla fall Michael åkte tillbaka till London ikväll efter att ha hjälpt till att natta barnen, och Vanessa är på balett med sin mamma i London, alltså jag är här ensam, sååå jag har tittat på Disney Channel senaste timmarna, men nu tog de bra programmen slut, såå nu blir det Comedy Central, tyvärr inte 2 1/2 men maraton, men Sex and the City! Awesome!!

Puss och God Natt (vilket jag lärde äldsta tjejen idag när hon äntligen ville gå och lägga sig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar