20101125

Carterton, månljus och kyla i bilder

 Otroligt vacker soluppgång var det igår morse.



 Jag och Karin var och simmade i Carteron, 
sen gick vi runt lite i "staden", denna affär fanns där, obehagligt var min reaktion.

Ehm, schysst band

Så sjukt fin måne på kvällen, och jag skulle dra och träffa Monika för första gången 
 (en till svensk tjej som kom hit i helgen), så jag var bara tvungen att stanna och fota.

Fly me too the moon

Månen ovanför Monikas hus

Skulle fota bilder på hundarna, som en vän till Vanessa ska måla av
Ruby

Reggie

Ruby

Gick en promenad på eftermiddagen

Blåste som sjutton

Iskallt var det ute, och jag glömde vantarna

Det flyger flygplan jättenära hela tiden här, de väsnas...

"Regn"-moln

 
Iskallt var det som sagt ute, ISkallt, måste vart minusgrader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar