20101109

Klänning, ny hårfärg och Valpar

I fredags blidde det bio i Greenbridge (Swindon), Due Date, blidde det, vi tror att folk efter filmen sa ungefär såhär: "Asså, det var tre skandinaviska tjejer som garvade så mycket så dom nästan förstörde filmen"
Den var så sjukt rolig!!! Rekomenderar den starkt till alla som inte sett den än!


I lördags bytte jag batteri i mina båda klockor, så nu funkar de!! och färgade även håret, jag trodde det skulle vara mer mörkbrunt med lite rött i, men det är ganska mycket rödaktigt, men jag gillart! (bilden gör inte verkligheten rättvisa..)


I Söndags bar det av till Swindon med Karin och Linn, men först ett litet snabbstopp hemma hos Linn i The Manor House. I Swindon shoppa vi först i TKMax, outlet affär, typ, med sjukt mycket kläder, och många väldigt snygga också, så jag hitta en sjuuuuukt snygg klänning till nyår! Lovely!



Lots of Love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar