20101115

Kladdkakan och dimman driver in över Englands slätter


Igår eftermiddag bakade jag kladdkaka, och köpte grädde som jag vispade, och köpte jordgubbar, mys pys!




 

 I morse när jag vaknade var det frost ute! Underbart! Var bara tvungen att gå ut och fota.

 







 

Var tvungen att dra till Ciren och lämna in en bok, som var 6 dagar försenad, och alla har varnat mig tidigare för skyhöga avgifter för försenade böcker, 1 pund blev det, inte alls farligt! Sedan gick jag runt lite och köpte en enkel långärmad svart tröja och två begagnade böcker 1 pund styck. Sedan bar det av hemåt igen, stannade ca 10 ggr på vägen hem, och vände för att jag såg ett potentiellt fotogrfi i backspegeln, blir ju dock aldrig som man tänkt sig...














Springer ut på en äng, gräset är blött, och i princip fruset, jag har converse på mig, fryser sönder om tårna, men lyckas få denna bild i alla fall!

Nu är det dag två av HP-veckan! film nummer 3!

Lots of Love/Puss Hej

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder!
    lots of love

    SvaraRadera
  2. Morfar och mormor är mäkta imponerade av bilderna! Varför ska du gå på fotokurs?

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina bilder. Älskar verkligen den sista bilden!
    Tycker verkligen om vår Harry Potter maraton men jag skulle nog njuta mer om vi hade mer tid;)Men imorgon ska vi se sista delen, innan vi ska se "THE MOVIE" som hela denna maraton vecka har gått ut på. Harry Potter här kommer vi! :)

    Karin

    SvaraRadera