20110123

Alltid lika skillade i timingen

Cheltenham blidde det idag, och Karin har så tråkigt hemma hos sig på kvällarna, så hon begärde en uppdatering om vad hon gjort idag i Cheltenham. (och fort skulle det gå minnsan, stressande Karin...)

Jag har köpt vykort, och skulle skickat dem idag, men Post Office var stängt...
meeeeeeen, vi får väll se vilka av mina läsare som kanske får ett vykort om ett tag..


 Karin! Det var hans flickvän, jag lovar!

Disney-affären! Lovely!

 Nalle Puh-muggar

 Älskar den Musse Pigg-filmen!

Fint va pappa?

Vi åkte till Cheltenham för att äta lunch på den svenska restaurangen, som tydligen var stängd på söndagar...

Karen! Karen! Karen! Karen! nehe...var det Karin? Jaha...

Jag är käääääääääääääääääär
i mitt objektiv!

 Eftersom SVEA var stängt blev det italiensk lunch istället, rätt mysigt faktiskt

Risotto blidde det, svamp för min del, kyckling för Karin.

Var bara tvungen att testa göra en sånhär bild.

*host* inte riktigt okej *host*

 Gick på museum, hittade den sjukt vackra kamera,
Karin: "LINNEA! jaha...en kamera...såklart..."

Jag köpte en dusch-draperi-stång att sätta upp mellan väggarna vid badkaret, och köpte även ett duschdraperi så nu kan jag duscha utan att behöva sitta ner i badkaret!!! Wihooooo
Dock var draperiet behandlad med något som luktade, så måste vädra badrummet nu, men det är fint med lite färg!

Köpte en "påse" på Disney-affären för £2, lovely!







Lots of Love

4 kommentarer:

  1. Tror faktist ja ska byta profilbild, Tack Linnea.

    Mamma och Roger ja ber om ursäkt för "den barnförbjudna bilden"

    Annars var de ett jättefintinlägg Linnea (om man bort ser från stavfelen).

    Karin

    SvaraRadera
  2. Karin,Karen??? hört någon glunka om Beth (eller som vi säger här i Sverige Bett!!!) Är det samma person ???

    SvaraRadera
  3. Jaha då är jag i modebranchen också

    SvaraRadera
  4. Hejsan :) Förlåt om detta låter helt galet.. Haha. Men bor du i närheten av Cheltenham? Hamnade på din blogg av en slump och hittade dessa bilder och som vanligt när man känner sig som enda svensken häromkring blir man ju helt lyrisk när man hittar fler från Sverige här :) Har stött på några stycken. jag har dock bara bott här i ett halvår. Bor i Tewkesbury nu (blä) men ska flytta till Cheltenham om en månad.

    Jättekul att se iaf. Ska kolla igenom din blogg lite mer :)
    Finns på FB om du vill säga hej :) (Alexandra Snorpan Oliv)

    Ta hand om dig!!

    SvaraRadera