20110112

Back in Business

Japp, då har man varit tillbaka i exakt en vecka, och jag börjar vänja mig vid alla rutiner igen. Så lite bilder kan ju inte skada!

Jul hos Carlbergs
(först och främst)

 Far

 Mor

 Syster (hade permanentat håret)

 Morfar 

 
Sötaste Mormorn ever, hon fick en vinterbuff i Julklapp.

 En liten jul med 6 pers, var rätt mysigt det också, 
även fast alla julklappar från mig låg på Gatwick i försenade väskan

 Jag och syster tittade på Solförmörkelse på min sista morgon i Sverige.

Tillbaka in the UK, tåg från Gatwick till London Victoria station...

...sedan tunnelbana från Victoria till Sheperd's Bush, där natten spenderades

 På morgonen blev det tunnelbana till Paddington, och tåg därifrån tillbaka till familjen.
Paddington måste vara den finaste tågstationen jag sett.

Valparna var kvar när jag kom "hem", så himla söta! De hade blivit riktigt stora.
men nu har vi lämnat bort dem (som tur är har Karins "familj" köpt en, så den är inte så långt bort)

 Om man lämnar ut kameran till en 3åring, får man räkna med bilder som dessa.

Fredagen kom och jag tog min lilla bil till Cirencester dit Karin anlände med buss från flygplatsen
Detta hade hon med sig i sin väska, vi gillart!

Två trötta Au Pairer på den lilla ön i väster.
En som jobbat 3 dagar efter 2 veckors ledighet
och den andra som rest i minst 10 timmar
Myskläder here we come!

Med hänsyn till Karins tillstånd är bilden censurerad, 
efter några timmar som gick otroligt fort åkte jag hem, så Karin fick sova (och jag med)

 En ny dag! och vi är pigga och glada 
fast jag var sjuk, så jag tog två alvedon, sen körde vi hela dagen!
(vilket var sämst idé någonsin, blev så sjuk så jag var sängliggande från lördag eftermiddag till tisdag morgon, spydde till och med på söndag morgon, för jag hade så hög feber, så då var det synd om mig)

Ready to go!

Detta måste vara det äckligaste pålägget som finns, 
är i princip köttbuljong, som ser ut som och har samma konsistens som chokladsås
Yuck!

En Sköldpaddas öde...

Gilla barnens Kaleidoskåp (hur det nu stavas)

VÅRVÄDER!! Med ca 10-12 grader och sol 
(då måste man intala sig själv att det bara är början av Januari än så länge...)

Nu är nyaste avsnittet av Morden i Midsomer slut, så då blir det sängen 
(men eftersom jag fixat internet i mitt rum, med hjälp av min käre far så är det bara stänga av TVn och lägga sig ner)



Lots of Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar