20110325

Usch och fy nu skäms jag på riktigt...

Usch, usch usch på mig! Så dålig jag är på updates.
Dessa bilder är från när jag, Karin och Ela tog oss till den lilla mysiga turist-staden vid namn: Bourton-on-the-Water. Vackert som sjutton, och mitt i stan ligger:
Cotswold motoring Museum! (Jaha? Oj så intressant du tänker ni nu i sarkastisk ton. Förutom Julia förstås, som tänker: "..med överdriven förkärlek för 60-talsbilar, eller var det 50-tals?" men det är så att på Cotswold motoring Museum finns det en gammal kär vän (till mig och Karin, Ela visste tyvärr inte ens vem han var)


Och här har vi mitt livs stora KÄRLEK! (Tyvärr Karin, jag menar pojken på bilden bredvid dig)

BRUM! är lika gammal som mig, tydligen!

 Bilar, Bilar, Bilar, BILAR! Nea i HIMMEL-riket!!!!!

 Detta är Karins nya Look-alike


 Min nya favorit-BOK! I LOVE it!

 WIE!!!

 Tål att tänkas på...


 BRUM!!!!!!! RIKTIGA BRUM!!!! JAG HAR SETT BRUM!
Brum = min stora Kärlek
Vi gifte oss där på Cotswold motoring Museum

 Bröllopsfotot
tyvärr höll det inte så länge...

 
...för KARIN snodde honom...
 Hihi

 Hmmm....de hade även en film om sporten, hade nog velat testa på det!

 Säger du de så

 Han var den enda i Bourton-on-the-Water som hade bil, som inte var rik
han var bil-mekaniker

 "Man ska ha husvagn!"
om du inte är övertygad, läs denna folder, övertygar dig garanterat!

 Vespas!!

 Två potentiella orsaker till att han ser så bitter ut:
1. Trädgårdstomtarnas årliga mässa är över för i år, och han måste hem till sin Trådgårdstomte-hatande fru.
2. Trädgårdstomten hade återigen lyckats rymma till grannens vackrare trädgård

 Gloucestershire i mitt hjärta
(särskilt namnet, det är min STORA favorit)

 "LOOK! It's Snobben! wait, how do you say his name in English?"
en ÄKTA Karin...

 "Please, DON'T TOUCH!"

"Look! It's my truck!"

WAY TO GO BRUM!


 
HEAVEN ON EARTH!
 

 Beautiful!







Ela





Här blidde det lunch!
Mumsigt du,
fast jag och Karin körde lätt lunch, för vi skulle på SWEDISH BUFFÉ på kvällen




Gissa vilken som är min!?





 En staty i Cheltenham hade denna text



På Svensk buffé





 FET-TISDAGEN!!!




SEMLOR! Som jag bakade, alldeles själv! tog bara två satser innan jag förstod hur jästen fungerade!

Lots of Love

2 kommentarer:

  1. Brum!!! :D älskade honom också ju!! trodde förövrigt att han var svensk, men icke!

    SvaraRadera
  2. Carlsberg, probably the best beer/girl in the world!

    SvaraRadera